Negugalibil

Google se opune introducerii cuvantului „ungoogleable”, adica care nu poate fi cautat pe web folosind un motor de cautare, de teama ca brandul Google sa nu devina un cuvant generic, ca multe alte branduri mari (Asprin, Escalator, Hoover), care au devenit pe parcursul timpului termeni ce definesc orice produs al oricarei firme din aceeasi categorie.

Exemple mai familiare: Adidas – adidasi, Xerox – a xeroxa.

Din pacate pentru Google, in ciuda eforturilor lor, termenul nu se va opri din circulatie si va deveni din ce in ce mai popular, nu doar in Suedia.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s